Онлайн-курс
"Антикризова бухгалтерія"
Навчіться правильно вести бухгалтерію в умвах "карантину" та в інших випадках призупинки діяльності компанії
Старт курсу
17 квітня
Формат
Онлайн-сесії та домашні завдання
Хто веде
Світлана Лістрова
Ірина Голошевич
Микита Виниченко
Результат
Навички ведення бухгалтерії в умовах зупинки діяльності
ЧОМУ ВАЖЛИВО пройти курс зараз
🦄 Карантинна бухгалтерія особлива
Бухгалтерія компанії в умовах зупинки діяльності сильно відрізняється від звичайної бухгалтерії
📛 Ризик штрафів збільшується
На період призупинки діяльності, в т.ч. карантину виникає багато спірних питань, які ведуть до штрафів
🌀 Зупинка діяльності може повторюватись
Карантин - не єдина причина призупинки діяльності, в майбутньому можуть виникнути нові ситуації
😢 Цьому ніде не вчать
Бухгалтерії в умовах карантину або інших умовах призупинки діяльності не вчать в університеті
ЗАРАЗ ВИНИКАЄ БАГАТО ПИТАНЬ,
повязаних з призупиненням діяльності
Як оформити роботу з дому?
01
Від яких податків звільнили підприємства на період карантину?
02
Чи можна нараховувати амортизацію основних засобів в період карантину?
03
Чи можна звільнити працівника в період карантину?
04
Що робити з РРО, якщо компанія призупинила діяльність?
05
90% бухгалтерів
можуть помилитись у відповідях
А ПОМИЛКА в бухгалтерії = ШТРАФ
... але штрафів може не бути, якщо вміти
вести бухгалтерію в умовах призупинки діяльності та карантину.
ВСЬОГО ЗА 2 ТИЖНІ
ВИ зможете:
БЕЗ помилок...
вести бухгалтерію компанії, яка призупинила діяльність через карантин або інші причини
Не платити штрафи...
через незнання як правильно вести бухгалтерію в нестандартних умовах
Працювати спокійно...
оскільки знання = впевненість = спокій
Отримати цінний навик...
правильного ведення бухгалтерії в надзвичайних умовах
ХТО ВЕДЕ КУРС
3 досвідчених Експерти
Світлана Лістрова
Експерт з оплати праці та оподаткування
  • Автор >1500 публікацій в бухгалтерських виданнях;
  • Лекторський досвід >1000 годин по спеціалізації: ЄСВ, оплата праці, кадри та трудові відносини, відрядження, ПДФО, військовий збір.
  • Сертифікат ACCA DipIFR (RUS)
Ирина Голошевич
Консультант по вопросам налогового и бухгалтерского учета
  • Консультант з питань податкового та бухгалтерського обліку підприємств різних сфер діяльності;
  • Автор численних публікацій в газеті "Бухгалтерія"
Никита Винниченко
Адвокат Международной юридической компании KODEX
  • Більше 900 судових справ
  • Експерт з питань укладання договорів, судового захисту, захисту інтелектуальної власності, оскаржання рішень ораганів ДФС;
  • Спікер «Ліга: Закон», Мета-Інформ, Business consulting academy
ФОРМАТ КУРСУ
Як проходить навчання
Онлайн-формат
Все навчання проходить в онлайн-форматі у Вашому особистому кабінеті. Ви можете проходити навчання з комп'ютера, планшета або мобільного
4 онлайн-сессії
+
Сесія "Питання-відповідь" в записі
Ви підключаєтесь до онлайн-сесій, які проходить в форматі вебінару. В кінці сесії Ви можете задавати питання і отримувати відповіді. Також Ви можете задавати питання на сесію "Питання-відповідь" і наші Експерти дадуть відеовідповіді на Ваші питання
Записи сесій в кабінеті
Якщо Ви пропустили онлайн-сесію - нічого страшного, її запис з'явиться в Вашому особистому кабінеті і Ви зможете надолужити згаяне в зручний для Вас час
Тести
Після кожної теми Ви проходите тест, який допоможе оцінити, наскільки добре Ви засвоїли матеріал. Результати тесту, разом з поясненнями до неправильних відповідей, Ви отримаєте прямо в особистому кабінеті
Завдання
Після кожної сесії, окрім тестів Ви виконуєте завдання, які потрібно вирішити і в разі потреби - адресувати питання на сесію "Питання-відповідь" в записі
Закрита група в Facebook
Ви отримаєте доступ до закритої групи курсу в Facebook. Там Ви зможете обговорювати професійні питання з колегами
ПРОГРАМА КУРСУ
Що вивчите і який результат отримаєте
Сесія 1. Юридичні аспекти карантину: що важливо знати бухгалтеру
Дата: 17 квітня 2020 року о 15:00

Спікер: Микита Виниченко

Питання, які ми розберемо:

  • Що робити, якщо компанія не може дотримуватись умов договору
  • Звільнення від відповідальності: чи є карантин форс-мажорними обставинами
  • Хто може працювати під час карантину
  • Відповідальність компанії за недотримання правил карантину
  • Мораторій на перевірки: на що розповсюджується
Тривалість: до 2 годин

Ви навчитесь аналізувати договори й "договірні" ситуації та виявляти в них формулювання, що звільняють від відповідальності
        Сесія 2. Кадри і зарплата під час карантину: зупинення роботи, простій, відпустки
        Дата: 20 квітня 2020 року о 15:00

        Спікер: Світлана Лістрова

        Питання, які ми розберемо:

        • Підприємство зупинило роботу відповідно до постанови № 211 і рішення ОМС: які варіанти для працівників
        • Простій на підприємстві: як оформити, як оплачувати, лікарняні під час простою
        • Щорічні та дитячі відпустки в період карантину: що врахувати під час надання
        • Відпустка без збереження зарплати: чи зараховують до стажу для відпусток і як враховувати під час розрахунку середньої зарплат
        • Простій та відпустки у табелі обліку обліку робочого часу
        • Відомості про відпустку вносять в Особову картку і журнал обліку відпусток (за наявності)
        • Ризикові підстави для звільнення в період карантину: коли звільнення можуть визнати незаконним
        • За грубе порушення законодавства про працю загрожує кримінальна відповідальність
        • Листок непрацездатності в період карантину: як оплачувати залежно від причини
        • Хвороба під час відпустки: в яких випадках листок непрацездатності не оплачується
        • Листок непрацездатності у періоді щорічної чи дитячої відпустки: як провести перерахунок і показати у звітності з ЄС
        Тривалість: до 2 годин

        Чому Ви навчитесь:
        • Виявляти ризикові кадрові рішення та отримаєте поради, як їх уникнути;.
        • Визначати які відпустки можна надавати до 17.03.2020 й які після;
        • Чи можна подовжити відпустку без збереження чи відкликати з неї;
        • Як оформити простій;
        • Коли можна оплачувати листок непрацездатності, а коли ні;
        • Визначати відсоток виплати залежно від страхового стажу;
        • Як відпустки і лікарняні показувати у звітності з ЄСВ.
          Сесія 3. Кадри і зарплата під час карантину: неповний робочий час, дистанційна робота, гнучкий режим
          Дата: 24 квітня 2020 року о 15:00

          Спікер:
          Світлана Лістрова


          Питання, які ми розберемо:
          • Скорочення обсягів виробництва: як організувати роботу працівників
          • Неповний робочий час під час карантину: варіанти, оформлення
          • Неповний робочий час у табелі обліку робочого часу
          • Неповний робочий тиждень у розрахунковому періоді та страховий випадок, який настав у день, коли працівник не працює
          • Які категорії працівників можуть працювати дистанційно
          • Оформлення дистанційної роботи: що прописувати у наказі
          • Облік та оплата дистанційної роботи
          • Встановлення гнучкого режиму робочого часу: нові вимоги КЗпП
          • Відпустка без збереження зарплати, неповний робочий час, простій у звітності з ЄСВ
          • Нараховано за березень і квітень менше МЗП: визначаємо суму різниці
          • Порушення законодавства з ЄСВ: яких штрафів не буде протягом березня -травня, чи можуть штрафи застосувати за ці періоди після 1 червня?
          • Несплата ЄСВ без штрафів протягом березня-травня: реалізація неможлива
          • Штрафів не буде за несплату чи затримку сплати ПДФО й військового збору протягом березня-травня - якщо борг погашений до 31.05.2020
          • Перевірки Держпраці не заборонені, але призупинені: що перевірятимуть після закінчення карантин

          Тривалість: до 2 годин

          Чому Ви навчитесь:
          • Які існують переваги й недоліки різних форм організації праці під час карантину, особливості їх планування, документального оформлення та оплати, а також про важливі нюанси щодо ЄСВ;
          • Правильно складати накази про встановлення неповного робочого часу, дистанційної роботи, гнучкого режиму роботи, а також поєднувати ці режими роботи
            Сесія 4. Об'єкти обліку й господарські операції під час карантину: звичайні й особливі процедури, звітність, оподаткування
            Дата: 27 квітня 2020 року в 15:00

            Спікер:
            Ірина Голошевич


            Питання, які ми розберемо:

            • Спалах коронавірусу - подія після дати балансу?
            • Бухгалтерські процедури щодо фінзвітності минулого року
            • Об'єкти обліку, що "підпадуть під дію карантину".Підходи, судження, висновки
            • Основні засоби, що тимчасово не використовуються: чи є право на амортизацію?
            • Як тимчасове невикористання основних засобів вплине на податковий кредит?
            • "Карантинний" ПДВ: звільнення, особливості, наслідки
            • "Благодійні" витрати: без податкових різниць та ПДВ
            • Тимчасове звільнення від штрафів, податків, перевірок... Чи варто розслаблятися?
            • Огляд "карантинних" нововведень в податковому законодавств

            Тривалість:
            до 2 годин

            Чому Ви навчитесь:
            • Зрозумієте, які об'єкти обліку потребують особливого підходу у зв'язку із карантином, в чому цей підхід полягає і на які статті фінансової звітності це вплине;
            • Дізнаєтеся, хто і за яких умов має право на "карантинні" звільнення від ПДВ та які наслідки вони матимуть.
                Сесія "Питання-Відповідь" в записі
                Дата: 8 травня 2020 року

                Питання на сесію "Питання-Відповідь" приймаються до 1 травня (включно).
                Всі питання, отримані після 1 травня 23:59 НЕ БУДУТЬ РОЗГЛЯДАТИСЬ НА СЕСІЇ "ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ".

                Спікери курсу дадуть відповіді на Ваші питання в записі.
                Запис відеосесії "Питання-Відповідь" Ви отримаєте 8 травня 2020 року до 13:00 в Особистому кабінеті.
                Курс "Антикризова бухгалтерія"
                стартує 17 квітня 2020
                БОНУСНІ МАТЕРІАЛИ
                для щоденного використання в роботі
                Консультації ДПС з питань списання заборгованостей
                Допоможуть Вам правильно оцінити та списати заборгованість
                Сповіщення про форс-мажор
                Допоможуть Вам юридично правильно сповістити контрагента про форс-мажорні обставини
                Перелік порушень на карантині
                Перелік найпоширеніших порушень , які допускаються роботодавцями у період карантину
                Зразки кадрових докуменітв
                Зразок наказу про оформлення простою, про дистанційну роботу та інші важливі документи в умовах карантину
                Вплив карантину на фінансову звітність
                Короткий довідник "Вплив карантину на показники статей фінансової звітності"
                Перелік штрафів з тимчасовим звільненням
                Перелік податків, штрафів щодо яких діє або не діє тимчасове звільнення
                Цінність
                подарованих бонусів
                98 USD
                ОБЕРІТЬ ВАШ
                пакет участі
                • 1 доступ до всіх 4 онлайн-сесій Курсу на 2 міс.
                • Відповіді на питання на онлайн-сесіях
                • Доступ до записів сесії в особистому кабінеті на 2 міс.
                • Доступ до домашніх завдань після кожної сесії (онлайн-тест + задачі) на 2 міс.
                • Доступ до бонусного пакету додаткових матеріалів (цінністю 98$)
                • Доступ до закритої групи в Facebook на наступні 365 днів







                ЦІНА ВКАЗАНА У ВАШОМУ ЛИСТІ
                • 3 пакети "Спеціальний" з 20% знижкою






















                ЦІНА ВКАЗАНА У ВАШОМУ ЛИСТІ
                Мы гарантируем безопасность передачи информации о платежной карте
                ЧОМУ ВАРТО
                оплатити навчання, а не штрафи
                Причина 1
                Проблемних бухгалтерських питань в період призупинки діяльності набагато більше, ніж при нормальній роботі і ризики наразитись на штрафи вищі
                Причина 2
                Штрафи набагато вищі ніж вартість курсу. Штрафи за порушення зарплатного, кадрового та податкового обліку значно вищі 3 тис. грн. за повноцінне комплексне навчання.

                Навчання явно дешевше штрафів
                НАМ МОЖНА ДОВІРЯТИ
                В 2019 році наше платне навчання пройшли
                > 5 тис. бухгалтерів
                ЩО КАЖУТЬ
                про навчання Ваші колеги
                БІЛЬШЕ того...
                100% ГАРАНТІЯ повернення коштів

                Якщо протягом перших 14 днів Ви зрозумієте, що курс Вам не підходить - просто напишіть нам і Ви отримаєте 100% вартості навчання на Ваш рахунок.

                Ви нічим НЕ ризикуєте.
                Головний ризик - це не навчатись!
                Нас часто запитують:
                Якщо я не зможу бути присутнім на занятті, чи будуть записи?
                Так, всі заняття записуються і зберігаються в особистому кабінеті учасника курсу.
                У будь-який момент протягом Курсу ви можете повернутися до матеріалів програми і переглянути записи
                Якщо у мене будуть питання по програмі, хто мені допоможе?
                Ви можете задавати питання Експертам Курсу на онлайн-сесіях, або написати питання на сесію "Питання-Відповідь", що пройде в кінці курсу в записі.
                Також, Ви можете задавати Ваші питання колегам в закритій групі в Facebook. Ми також слідкуємо за групою і відповідаємо на найважливіші питання.
                Чи можна скачати бонусні матеріали?
                Всі матеріали курсу можна буде завантажити собі на копютер, щоб в майбутньому звертатись до них за необхідності
                © Онлайн-школа бухгалтерії AVS.
                Все права защищены.


                ФОП Волевач А.А.
                ІПН 3365503181,
                м. Київ, вул. Біломорська, 1а
                КОНТАКТИ
                • (044) 229 17 75
                • vm@avstudy.com.ua
                  • м. Київ, вул. Біломорська, 1а
                FOLLOW US
                Made on
                Tilda